Botkyrka3

Re: Botkyrka3

Inläggav lofgrenblues 8 juni 2012, 15:03

Sommarlov!!!!!
Sista gången idag. Playalong fortsätter förmodligen till hösten, kontakta kulturskolan/botkyrka för info.
Tack allihop för den här terminen!
Mvh Johan
lofgrenblues

Inläggav RubHyl 14 juni 2012, 12:24

Hej Johan!

Det är Kristoffer Hylander, Rubens pappa som skriver. Han har verkligen haft otur. Först stå i kö i 1.5 år till gitarr och sedan få en långvarig konstig sjukdom som satt sig på huvud och muskulatur. Han är fortfarande sjuk och får inte många knop gjorda. Tyvärr vet inte läkarna vad det är än.

Jag tog med honom för att säga hej till dig men då var det tyvärr en vikarie och veckan efter glömde alla bort det. Det blir så nu med Rubens aktiviteter eftersom han bara ligger i soffan hela tiden.

Ursäkta oss så mycket!

Hur blir det med Play-along under sommaren. Kommer hans konto vara öppet om han skulle friskna till och få energin tillbaks? I höst verkar det som om han kommit in på gitarr här i Tumba. Kommer han ha kvar play-alongkontot samtidigt?

Ruben tyckte det var jätteskoj att ha gitarr med dig och vi är så ledsna för att han missat nästan hela terminen både i skolan och på gitarren.

Ha en bra sommar!

Kristoffer
RubHyl

Inläggav lofgrenblues 19 juni 2012, 16:37

Hej!
Håller tummarna för Ruben!
Olle från playalongteamet vikarierade för mig för några veckor sedan.
Enligt playalong är kontona öppna över sommaren, när terminen drar igång så fortsätter kontona fungera för de som använder playalong.
I teorin skulle jag kunna ha en avancerad fortsättningskurs i höst men i praktiken är det värre. Ruben har kommit långt i sitt gitarrspel så det är nog inte så dumt att haka på en mindre grupp i Tumba på hans nivå.
Om han ändå vill gå kvar på playalong så får han självklart göra det, då gör vi det bästa av situationen.
Kontakta Botkyrka Kulturskola om hur ni vill göra.
Jag tittar på detta i mitten av augusti när sommarlovet är slut.

Denna veckan stänger vi forumtrådarna och öppnar nya till hösten.

Med vänlig hälsning Johan
lofgrenblues

Föregående

Återgå till Gitarr